Sunday, February 8, 2009

Pre-Draft Rosters

Edited since original post:
- Tampico Stogies drops Kelly Johnson, Ricky Nolasco
- Kosher Nostra retains rookies Deolis Guerra, Jason Heyward, Fernando Martinez, Jose Tabata
- Balco's Best retains rookies Troy Patton and Desmond Jennings
- Team Fathead drops rookies Lars Anderson, Jason Pridie, Wade LeBlanc
- Ryan Braun only qualifies as an OF for Chico's Bailbonds

Jonathan

C -
CI - Aramis Ramirez
CI - Justin Morneau
MI - Michael Young
MI -
OF - Ichiro Suzuki
OF -
OF -
UT - Alex Gordon
SP - Carlos Zambrano
SP - Ted Lilly
SP -
SP -
SP -
RP - Francisco Cordero
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Trevor Crowe
Rookie - Phillip Humber
Rookie -
Rookie -
Rookie -

Brian K

C - Brian McCann
CI -
CI -
MI -
MI - Jhonny Peralta
OF - Alex Rios
OF - Adam Dunn
OF -
UT - Chone Figgins
SP - Johan Santana
SP - Zack Greinke
SP -
SP -
SP -
RP - Mariano Rivera
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Mike Moustakas
Rookie - Brandon Jones
Rookie -
Rookie -
Rookie -

Brett

C -
CI - Lance Berkman
CI - Aubrey Huff
MI - Hanley Ramirez
MI - Brian Roberts
OF - Raul Ibanez
OF -
OF -
UT - David Ortiz
SP - Cole Hamels
SP - AJ Burnett
SP -
SP -
SP -
RP -
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Matt LaPorta
Rookie - Cameron Maybin
Rookie -
Rookie -
Rookie -

Kerry

C - Russell Martin
CI - Carlos Guillen
CI -
MI - Jimmy Rollins
MI - Stephen Drew
OF - Brad Hawpe
OF - Adam Jones
OF -
UT -
SP - Tim Lincecum
SP - James Shields
SP -
SP -
SP -
RP -
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Matt Wieters
Rookie -
Rookie -
Rookie -
Rookie -

Balco's Best (Noel)
C - Chris Iannetta
CI - Joey Votto ('09 rookie)
CI -
MI - Dan Uggla
MI -
OF - Magglio Ordonez
OF - Nate McLouth
OF - Andre Ethier
UT -
SP - Jared Weaver
SP - Ubaldo Jimenez
SP - Clayton Kershaw ('09 rookie)
SP - Johnny Cueto ('09 rookie)
SP -
RP - Joe Nathan
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Desmond Jennings
Rookie - Troy Patton
Rookie -
Rookie -
Rookie -

(Dropped: Delmon Young, Manny Parra, Jeff Clement, Andy LaRoche)

Hawaii Five-0 (Mike)
C - Joe Mauer
CI - Albert Pujols
CI - Chipper Jones
MI -
MI -
OF - Matt Holliday
OF - Carl Crawford
OF -
UT -
SP - Felix Hernandez
SP - Roy Halladay
SP - Gavin Floyd
SP - Max Scherzer ('09 rookie)
SP - Luke Hochevar ('09 rookie)
RP -
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Rick Porcello
Rookie -
Rookie -
Rookie -
Rookie -

(Dropped: Chris Young; OF, Joe Saunders, Homer Bailey, Reid Brignac)

Scalped Beavers (Matt)
C -
CI - Adrian Gonzalez
CI - Kevin Youkilis
MI - Brandon Phillips
MI - BJ Upton
OF - Hunter Pence
OF - Chase Headley ('09 rookie)
OF -
UT - Ian Kinsler
SP - CC Sabathia
SP - Ervin Santana
SP - Hidecki Kuroda ('09 rookie)
SP -
SP -
RP -
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Andrew McCutchen
Rookie - Jarrod Parker
Rookie -
Rookie -
Rookie -

(Dropped: John Maine, Paul Konerko, Trevor Hoffman, Daric Barton)

Bleacherbums (Austin)
C -
CI - Miguel Cabrera
CI - Ryan Howard
MI - Chase Utley
MI -
OF - Jason Bay
OF - Carlos Beltran
OF -
UT - Evan Longoria ('09 rookie)
SP - Roy Oswalt
SP - Matt Garza
SP - Ryan Dempster
SP -
SP -
RP -
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Josh Vitters
Rookie -
Rookie -
Rookie -
Rookie -

(Dropped: Shane Victorino, Ian Kennedy, Tyler Colvin, D Cortes)

ChicksDigTheLongBall (Andy)
C -
CI - Alex Rodriguez
CI -
MI - Howie Kendrick
MI -
OF - Matt Kemp
OF - Jay Bruce ('09 rookie)
OF -
UT -
SP - Edison Volquez
SP - Scott Kazmir
SP - John Lackey
SP - Daisuke Matsuzaka
SP -
RP - Carlos Marmol
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Colby Rasmus
Rookie - Wade Davis
Rookie - Travis Snider
Rookie -
Rookie -

(Dropped: James Loney, Carlos Gonzalez, Jonathan Broxton)

Kosher Nostra (Gregg)

C -
CI - David Wright
CI - Jose Reyes
MI - Rafael Furcal
MI -
OF - Alphonso Soriano
OF - Vladimir Guerrero
OF - Carlos Gomez ('09 rookie)
UT - Carlos Delgado
SP - Aaron Harang
SP -
SP -
SP -
SP -
RP - Francisco Rodriguez
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Deolis Guerra
Rookie - Jason Heyward
Rookie - Fernando Martinez
Rookie - Jose Tabata
Rookie -

(Dropped: Gil Meche, Ben Sheets, Erik Bedard)

Chico's Bailbonds (Michael)
C -
CI -
CI -
MI - Dustin Pedroia
MI -
OF - Grady Sizemore
OF - Curtis Granderson
OF - Josh Hamilton
UT - Ryan Braun
SP - Brandon Webb
SP - Dan Haren
SP - Cliff Lee
SP -
SP -
RP -
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Wes Hodges
Rookie - Adam Miller
Rookie - Cesar Carrillo
Rookie - Chuck Lofgren
Rookie - Nick Adenhart

(Dropped: Carlos Pena, Derek Jeter)

Team Fathead (Ryan J)
C -
CI - Garrett Atkins
CI - Derrek Lee
MI - Troy Tulowizki
MI -
OF - Torii Hunter
OF - Hidecki Matsui
OF -
UT -
SP - Justin Verlander
SP - Brett Myers
SP -
SP -
SP -
RP - Brian Fuentes
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - Jake McGee
Rookie -
Rookie -
Rookie -
Rookie -

(Dropped: JD Drew, Jon Garland, Jamie D'Antona, Lars Anderson, Jason Pridie, Wade LeBlanc)

Balls Deac (Gerard)
C -
CI - Mark Teixiera
CI -
MI - Robinson Cano
MI -
OF - Nick Markakis
OF - Manny Ramirez
OF - Carlos Lee
UT -
SP - Jake Peavy
SP - Josh Beckett
SP - Rich Harden
SP -
SP -
RP -
P - Joba Chamberlain ('08 rookie)
BN -
BN -
BN -
Rookie - Ross Detweiler
Rookie -
Rookie -
Rookie -
Rookie -

(Dropped: Hayden Penn, John Danks)


Tampico Stogies (Brian)
C - Geovany Soto ('08 rookie)
CI - Prince Fielder
CI - Ryan Zimmerman
MI -
MI - Orlando Hudson
OF - Vernon Wells
OF - Shin-Soo Choo
OF - Jacoby Ellsbury ('08 rookie)
UT - Kosuke Fukudome ('08 rookie)
SP - Francisco Liriano
SP -
SP - Fausto Carmona
SP -
SP -
RP - Brad Lidge
P -
BN -
BN -
BN -
Rookie - David Price
Rookie -
Rookie -
Rookie -
Rookie -

(Dropped: Kelly Johnson, Ricky Nolasco)

No comments: